5 Temmuz 2014 Cumartesi


On numara bir uygulama arkadaşlar bu uygulama sayesinde cepten bedava internete girebilirsiniz!


 


Uyarı ROOT GEREKTİRMEKTEDİR



Eğer telefonunuz Root’lu ise bir deneyin ben şuan öyle giriyorum ve hattım vodafone. Avea’da denedim ama olmadı Turkcell’i ise bilmiyorum onuda bir deneyin.
Şunuda söylemeden geçmiyim uygulama interneti limitli veriyor günde 100 mb kullanabilirsiniz. Eğer 100 mb yetmez diyorsanız 5 dolar’a sınırsız yapabiliyorsunuz.
Kullanımı : Uygulamayı açın üst taraftan free serverlardan birini seçin ve ortadaki power butonuna dokunun connected derse tamamdır :) olmazsa bütün free serverları deneyin eğer vodafone iseniz illa biri olacaktır ama diğer hatları bilemem..
Edit: Önce kayıt olmanız gerekiyor 
Ekran Görüntüleri:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder